טבעות אירוסין מיוחדות

רכישת טבעת אירוסים היא ללא כל צל של ספק משימה מרגשת עבור כל גבר שעומד להציע את ליבו לאחת ויחידה שעימה הוא רוצה להקים משפחה. אם השאיפה היא לא לבחור בסגנון הרגיל של טבעות אירוסין קלאסיות או במידה ומדובר על גברת מיוחדת שהטבעת שלה צריכה להיות מיוחדת לפחות כמוה, נדרשת מחשבה נוספת אודות בחירת הטבעת ופתיחות במחשבה על מנת למצוא את הטבעת המיוחדת באמת שתתאים רק לה .

חליפות חתן


טבעות אירוסין מעוצבות בהזמנה אישית

 


אחת האפשרויות אשר עומדות בפני מי שמחפש טבעות אירוסין מיוחדות היא לפנות אל מעצב תכשיטים או לחברת עיצוב תכשיטים ולבקש להכין טבעת אירוסין מיוחדת בהזמנה אישית עבור הכלה המיועדת. טבעות אשר מעוצבות בהזמנה אישית יוצאות מרהיבות ומאפשרות חופש בחירה בעיצוב ובסוג האבן אשר תשובץ בתוכן. טבעות מעוצבות בהזמנה הן תכשיט ייחודי ומיוחד אשר הכלה המיועדת לא תמצא ולא תראה אצל אף אחת אחרת .

 


טבעות אירוסין שזורות באבנים מיוחדות

 


מספיק להוציא מהמשוואה את היהלום וטבעת האירוסין כבר תהיה הרבה יותר מיוחדת. יש טבעות אירוסין מיוחדות עם אבנים טובות כמו אמטיסט למשל אשר מגיעה במגוון גוונים ויכולה להשתלב נהדר על ידה של כל גברת מיוחדת. אלה לא טבעות אירוסין יקרות יותר מאשר טבעות עם יהלום קטן ולפעמים כדאי לשקול לבחור דווקא בטבעת מיוחדת על מנת להוזיל קצת את העלות שלה, אשר בדרך כלל מושפעת בגלל מגודלו של הקראט של היהלום אשר משובץ בה .

 


טבעות אירוסין יקרות במיוחד

שמלות כלה


לא חסרות טבעות אירוסין יוקרתיות ביותר והמחירים שלהם הם בהתאם. אם מדובר על טבעת one of a kind אשר מעוצבת על ידי תכשיטן מפורסם, חשוב לומר כי זאת תהיה טבעת יקרה במיוחד. מחירן של רוב טבעות אירוסין נע בין אלף חמש מאות ₪ לכמה אלפי שקלים בודדים. טבעות יקרות במיוחד אשר שזורות בהרבה יהלומים או ביהלום נדיר בעל קראט מאוד גבוה, יכולות גם להגיע כמובן לעלות של עשרות אלפי שקלים ואפילו הרבה יותר מכך לצורך הענין .

 

צימרים באביטל - צימר \ וילה : שלווה בעמק
איזור: כנרת גליל תחתון | ישוב : אביטל - כתובת :
מחיר:החל מ: 800 ₪



ניווט
נווט למקום

טבעות אירוסין מיוחדות

צימרים באביטל - צימר \ וילה : שלווה בעמק
איזור: כנרת גליל תחתון | ישוב : אביטל - כתובת :
מחיר:החל מ: 800 ₪



ניווט
נווט למקום